wtorek, 26 kwietnia 2016

Ja i moje włosy :)

 Chciałabym wam pokazać jak zmieniły się moje włosy. :)





Jak widać dosyć sporo mi urosły ale no jednak to nie to samo. :c Na zdjęciu z tego roku widać, że są suche. Dodam jednak, że mam z natury kręcone włosy więc suchość jest im pisana. xd (nie prostuje często!)
 Włosy przeszły wiele... Rozjaśnianie pasem, malowanie na różowo tych pasemek. Przeszły także wiele zabiegów regenerujących u fryzjera, niestety zabiegi te albo nie dawały efektów, albo dawały, ale krótkotrwałe. Stosowałam wiele produktów, maseczek, odżywek, szamponów, olejków i jakoś żadne nie dawało mi efektu jaki bym oczekiwała. Niestety te częste zmiany spowodowały łupież, ranki na skórze głowy. Postawiłam więc na produkty, które u mnie spisują się świetnie i trochę wam o nich opowiem. :) 

Zaczynając od szamponu. Jest to szampon Gold Oil Essence marki Montibello.

Jest on polecany do wszystkich rodzajów włosów ma za zadanie:
- odbudować strukturę włosów 
- nadać im miękkość i połysk
Szampon kosztuje ok. 44 zł, ja swój zakupiłam u fryzjera. :)
Ze wszystkich szamponów, które stosowałam ten jak na razie jest numerem jeden. Włosy są po nim mięciutkie, dobrze się rozczesują jeśli chodzi o odbudowę to myślę, że też w pewien sposób pomaga. Zauważyłam to, że  moje włosy się aż tak nie "kruszą". :)

Kolejny produkt to odżywka do włosów Dry Insight

Odżywkę kupiłam w Douglasie za 39zł, w sklepach online cena to ok. 36 zł. ;)
Za zadanie ma:
- odżywić i zregenerować włosy
- nawilżyć włosy poprzez zatrzymanie wody w łodygach włosów
- nadać im miękkość i połysk
Odżywka bardzo przypadła mi do gustu. Ma bardzo fajną konsystencje inną niż te, które stosowałam, piękny kokosowy zapach i co najważniejsze bardzo dobrze nawilża włosy! 
Zawiera tylko i wyłącznie organiczne ekstrakty i olejki roślinne jak np. olejek kokosowy. :) 
Zaletą też jest jej opakowanie. Dozownik z pompką ułatwia nałożenie odżywki, a jej pojemność to 500ml.



Ostatnią rzeczą jaką stosuje to jedwab firmy Marion.
cena: ok. 6 zł 
Używam go w codziennej pielęgnacji aby ułatwić sobie ułożenie loków. ;) Ma prosty skład, spisuję się dobrze, nawilża, ma piękny zapach. 

Dodaje jeszcze zdjęcie moich naturalnych włosów. :) Z chęcią też poczytam o waszej pielęgnacji! Może macie jakieś sprawdzone i skuteczne sposoby na suche i zniszczone włosy. :)

29 komentarzy:

  1. Jak kręcisz te włosy są cudne *.* zapraszam do mnie julciaak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosy mam z natury kręcone :) zdjęcie tuż po umyciu, po kilku dniach są jeszcze bardziej skręcone :)

      Usuń
  2. jakie piękne włosy *o* *O*
    chciałabym chociaż takie jak ty miałaś w 2014...
    te pokręcone jak pięknie wyglądają ♥ zazdroszczę

    obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu zazdroszczę naturalnie kręconych włosów. OBSERWUJE :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu masz prześliczna włosy i takie długie :) Ja bardzo chciałabym mieć długie włosy. A to że są kręcone to jeszcze plus chociaż ja nie wyobrażam sobie siebie w kręconych. Pozdrawiam cieplutko
    http://victoriaaprincesss.blogspot.com/2016/04/gdy-dorosne.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Na tym zdjęciu gdzie są kręcone wyglądają przepięknie! Polecam odżywkę z Kallosa i szampon Biotebal u mnie sprawdzają się bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz piękne włosy zazdroszczę :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne włosy, wyglądasz w nich bosko. Pielęgnacja ich pewnie zajmuje sporo czasu, ale efekt jest piękny.
    Super blog :)
    A Ty wyglądasz extra
    Pozdrawiam :) W wolnej chwili zapraszam do siebie. http://karolajn-el.blogspot.com Jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj - z pewnością się odwdzięczę :* :* Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Zapraszam do mnie na wlosowe rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękne włosy, mi byłoby żal ściąć moje :)

    http://yulstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak Ci się udało je tak zapuścić?! :D Pierwsze zdjęcie swietne.

    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama tak urosły, nie podcinałam ich ani nic konkrertnego z nimi nie robiłam :) dziękuję bardzo! <3

      Usuń
  11. Masz śliczne włosy ! :*

    Poklikasz w linki na dole? Odwdzięczam się :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :).

    OdpowiedzUsuń
  12. W tych kręconych włosach wygladasz naprawde slciznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje włosy są nieziemskie, wiele bym dala,żeby takie mieć! :) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne masz włoski <3
    Sama mam włosy takiej długości, no i moja siostra tylko ona ma dużo grubsze więc na pewno sprawdzimy polecane przez ciebie produkty bo o takie włoski wcale nie jest tak łatwo dbać.
    Team #długie haha <3
    Zapraszam http://sheoviolet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, dużo roboty trzeba na takie włoski! :D <3

      Usuń
  15. Piękne!!!
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne są te Twoje włosy, ja mam dużo krótsze, ale zazdroszczę, że tak o nie dbasz, bo to z pewnością nie jest takie łatwe jakby się mogło wydawać. :)

    Obserwuję i zapraszam: http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, masz przepiękne włosy - bardzo zazdroszczę ^-^ Ja swoje zazwyczaj olejuję olejem kokosowym i staram się stosować jak najbardziej naturalne produkty, ale jak się ma trzy włosy na krzyż to ciężko coś z nich wyczarować :P

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  18. Poprawiło się stan Twoich włosów jak i ich długość co widać na zdjęciach ;)
    I te fale na ostatnim zdjęciu *.* cudowne ;P
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Kręcone są prześliczne! <3
    Pozdrawiam :)
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  20. włosy masz niesamowicie długie. moje są nie zniszczone praktycznie nic, nie suszę, nie prostuję jak każdy myje i czesze. używam mnóstwa kosmetyków wiec są na prawde w super stanie. :)
    ale wloski masz śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie przetestuję te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku masz cudowne włosy! <3
    Zazdroszczę Ci :)
    Stan Twoich włosów również się zdecydowanie poprawił.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń