wtorek, 10 maja 2016

Kosmetyki Tonymoly w Polsce! :)

Witam was serdecznie! :)

W dzisiejszym poście dowiecie się co ostatnio upolowałam na zakupach! Wspomnę również, że mam hopla na punkcie słodkich, uroczych rzeczy. ;)
Może zacznijmy od tego czym jest  Tonymoly? Jest to popularna w Azji marka kosmetyków. Wyróżniają ją przeurocze opakowania! ^^ Gdy ujrzałam je po raz pierwszy po prostu się zakochałam.
Już od dłuższego czasu o nich myślałam, poszukiwałam na zagranicznych sklepach internetowych, aż w końcu pojawiły się w Sephorze! Na dole zdjęcie tego co upolowałam :)

Kupiłam 3 produkty, jednego nie udało mi się jednak znaleźć. :c No cóż może następnym razem. :D przejdźmy do tego co do czego służy. 


Panda- krem do rąk. W ostatnim czasie zwróciłam uwagę, że dbam o wszystko oprócz dłoni, stwierdziłam więc, że to idealna okazja aby zacząć ich pielęgnacje wraz z tą uroczą pandą. ^^
Jest to nawilżający krem z ekstraktem z bambusa i miodu. :) Pachnie bardzo odświeżająco, więc na lato w sam raz! :D 
Możecie go kupić tu:  KLIK

Egg pore- balsam redukujący zaskórniki. Ten kosmetyk bardzo chciałam wypróbować, mam wielki problem z zaskórnikami, tymi czarnymi jak i białymi. Balsam ma za zadanie rozgrzać naszą skórę, wchłonąć nadmiar sebum i usunąć martwy naskórek. Ma uczynić naszą skórę gładką,miękką i oczyszczoną. :) Można go kupić tu: klik



I ostatni :)

Panda's dream Stick- krem pod oczy. Sztyft ten ma pomóc nam w walce z sińcami i zmarszczkami pod oczami. Jeśli ktoś tak jak ja codziennie rano wygląda jakby nie spał całą noc to produkt dla niego. :) Pachnie miętą, bardzo orzeźwiająco. Zawiera ekstrakty z bambusa, które mają właściwości nawilżające.  Mam nadzieję, że będzie skuteczny! :) Możecie go kupić tu: klik

Bardzo się cieszę z ich zakupu! :D W Sephorze jest teraz rabat -15% więc może i wam uda się coś upolować! :) Pamiętajcie także o zbliżającym się święcie naszych ukochanych mam! :) 
 

7 komentarzy:

  1. Podobają mi się te kosmetyki, chętnie bym je od Ciebie przyjęła. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. pandowe opakowania są przesłodkie. Zauroczyły mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kosmetyki, sama planuje niedługo w nie zainwestować :) opakowania są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam takie na snapie u Ewy z RedLipsticMonster! Opakowania są mega urocze i aż przyciągają sobą *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej firmie, ale kosmetyki wyglądają przepięknie!
    Może kiedyś się na nie skuszę :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze te opakowania. Bardzo urokliwe i aż mnie przyciągają, zauroczył mnie ten post. Kosmetyki wyglądają słodko i to jest na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te kosmetyki *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń