wtorek, 19 kwietnia 2016

Chillbox kwietniowy!

Moje pierwsze pudełeczko Chillbox! :)

Czekałam na nie z niecierpliwością bo byłam bardzo ciekawa co w nim znajdę i mówiąc szczerze jestem trochę zaskoczona, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu! :D

,

W środku pudełeczka znalazło się 8 rzeczy! :)



Masło shea (ecoorganic), które ma pomóc w odbudowie naszej skóry.
Tonik oczarowy (organique)- działa łagodząco, nawilżająco i ściągająco. Można go również stosować jako mgiełkę  do odświeżenia skóry w ciągu dnia.
Olejek zapachowy o zapachu magnolii... niestety nie mam kominka zapachowego ;c więc pozostaje mi nasączyć nośnik i cieszyć się zapachem. :D
Korund kosmetyczny-stosowany jest jako składnik peelingujący w kosmetykach. Ja osobiście dodam go do żelu i będę używać podczas kąpieli. :) Pobudza on mikro krążenie, oczyszcza i wzmacnia odnawianie skóry. 

 Z żadnych z tych kosmetyków nie miałam wcześniej styczności :D Trudno mi coś o nich więcej powiedzieć. Będzie testowane! :)


Kolejne to nasiona chia ze słoiczkiem  oraz książka "Mężczyzna ze Stumilowego Lasu". :)
Nasionka mnie trochę rozbawiły bo od kilku dni próbuję zacząć się zdrowo odżywiać no, ale na próbach się kończy. Może to jakiś znak żeby zacząć bo do lata coraz bliżej. :) 
Książka to strzał w 10! Uwielbiam czytać, mam  dosyć sporą kolekcje. Książka dobrze się zapowiada, podobno jest to bardzo smutna opowieść. Niedługo zapewne zabiorę się za czytanie. :) Może ktoś z was  już czytał? :D 
   
Ostatnia już rzecz to plakat od mili-art-shop.pl
Znajdzie się dla niego miejsce na mojej ścianie! :) 

15 komentarzy:

  1. nie słyszałam o chillboxie. Na rynku jest dostępne tyle pudełek, że ciężko byłoby mi zdecydować :)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pudełko, bardzo mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, że książke nawet dołożyli :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne to pudełeczko, jeszcze o nim nie słyszałam :))

    https://www.youtube.com/watch?v=YiQhPQ5bIw8

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pudełko, niestety nigdy nie miałam żadnej z tych rzeczy ale czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książki to moja miłość. Dzięki za kolejną pozycję do przeczytania. :D
    http://undergrounddaisyy.blogspot.com/2016/04/2.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ojacie! koniecznie napisz, czy książka była super, bo jak tak, to od razu biorę się za czytanie :)
    a pudełko jest super, jeszcze o nim nie słyszałam :)
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam przed oczami przepiękną łakę i głębokie słońce, gdy patrzę na to pudełeczko!
    Całusy i powodzenia!

    http://marysiaczok.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda ten box! Widać, że produkty są ciekawe, bo z różnych kategorii :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super paczuszka :D Nie słyszałam o chillboxie jeszcze ;))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten Chillbox prezentuje się naprawdę świetnie! super!!! :) Muszę w końcu zdecydować się i zamówić takie pudełko bo dużo dobrego o nich słyszałam.
    Bardzo ciekawy blog, dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
    http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba skusiłaś mnie do zamówienia majowej paczki Chillbox! :D
    http://veronika-amka99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy post ;) Możliwe, ze jak tylko uzbieram troszkę hajsu to kupię taką paczkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o takiej paczce, ale zawartość Twojej bardzo mi się spodobała,może sama sobie zamówię. :)

    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. O super zawartość pudełka 💛 nie słyszałam jeszcze o tej paczce, buziaki i zapraszam do siebie:
    www.monisa.pl 😊

    OdpowiedzUsuń