środa, 13 kwietnia 2016

Krótki post zapowiadający coś Wielkiego :)

Hej kochani! 

Wybaczcie, że tak długo mnie nie było, postaram się wszystko nadrobić i już was na tak długo nie opuszczać. :D Jak widzicie dodałam na bloga opcje obserwowania więc proszę wszystkich o OBSERWACJE :) Dobrze by było mieć pewność, że jesteście i czytacie mojego, powolutku rozwijającego się bloga. xd Z naciskiem na powolutku. :D Mówiąc szczerze trochę straciłam zapału, zaczęłam się porównywać do innych, a nie o to w tym chodzi! :)

Przejdźmy jednak do fajniejszej części tego posta. To co kobiety kochają najbardziej- zakupy! :)

O ubraniach nie będę wam za dużo zdradzać bo mam nadzieję na kolejny post z nimi w roli głównej.   Na dole kilka drobiazgów, które nabyłam w Sephorze. Kupiłam coś do kąpieli jak i do ust. Serduszka do kąpieli oraz płyny w kapsułkach o pięknych pastelowych kolorach. Urzekły mnie też ich zapachy, a fakt, że uwielbiam długie kąpiele w wannie zachęcił mnie do kupna kilku. Pierwszy raz także spotkałam się z maseczką przeznaczoną do ust! Ma działanie nawilżające i zmiękczające więc w sumie co szkodzi spróbować. Użyje jej jednak dopiero w sobotę przed wyjściem na koncert.  Koszt maseczki: 9zł. I ostatni już produkt błyszczyk/farbka no nie wiem haha :D o intensywnym kolorze różu, na ustach jest matowa i dosyć trwała. 


Zdjęcie ze snapa te  cudeńka już wykorzystane ( po prawo). Korzystająć z okazji zapraszam na mojego snapchata: victorique2782 :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz